[wouso-dev] Utilizare formule (se intampla?)

Iulian Radu iulian.radu67 at gmail.com
Thu Aug 21 13:22:43 EEST 2014

Pentru actualizarea numărului de puncte/gold se folosește intotdeauna
funcția score[1] care după cum se observă, primește ca parametru și o
formulă. Această formulă este "prelucrată" apelând inițial funcția
calculate[2] ce verifică daca formula este validă si are o definiție, care
la rândul ei, prin apelarea funcției calculate_definition[3], returnează un
dicționar de tipul: {'points': 30}. Intr-un final, este apelată funcția
score_simple[4] ce pe lângă formulă (folosită doar pentru history[5]),
primește ca parametri si coin + amount, ce au fost extrași prin apelarea
funcției calculate, din definiția formulei.

[1]https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/core/scoring/sm.py#L105
[2]https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/core/scoring/sm.py#L62
[3]https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/core/scoring/sm.py#L74
[4]https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/core/scoring/sm.py#L113