[wouso-dev] Utilizare formule (se intampla?)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Aug 21 10:57:28 EEST 2014

Salutare.

M-am uitat cum se folosesc formulele în joc. Am pornit de la formula
"chall-warranty" din Control Panel, unde este descrisă de "points=3".
Apoi m-am uitat în cod și din pas în pas am ajuns la funcția
score_simple[1].

Ei bine, se obtine formula folosind formula = Formula.get(formula) care
e folosită în history. Partea cu "points=3" nu e folosită niciunde.

Nu este ideea ca dacă vreau eu, să pun "points=50" și aia să fie
formula, să se ia 50 de puncte? Sau asta ar fi ideea și nu e
implementată încă? Sau unele formule nu sunt implementate dar altele da?

[1] https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/core/scoring/sm.py#L187