[wouso-dev] Interfata pentru gestiunea grupurilor (rase, clase, ghilde, echipe etc.)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Aug 16 17:19:35 EEST 2014

Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> writes:

> For the record, așa a fost implementat în trecut (acum 2 ani), cu
> grupuri generice, dar am întâmpinat tot felul de probleme precum:
> - era nevoie de un grup proxim (grupa din cadrul unei serii) și de un
> grup major (seria, CA, CB, CC)

De ce era nevoie?

> - trebuia făcută cumva diferența între cele două, iar criteriul era:
> seria are parent=None

Păi asta ar trebui să fie configurabil din Control Panel.

> - ș.a. legate de afișare în principal, cele trei serii au teme de
> culoare diferite
>
> De aceea am luat decizia ca seria să devină o clasificare separată
> (clasa Race) și un jucător să fie obligatoriu într-o rasă și în
> indiferent câte grupuri.
>
> Nu sunt împotriva revenirii la vechiul design în care un grup este
> doar o colecție de jucători, dar păstrați în minte că sunt locuri în
> joc (afișare profil de exemplu, calcul puncte provocare între _rase_
> adică între serii) unde se folosește Rasa ca diferențiator.

Ideea este, din punctul meu de vedere, să avem engine-ul generic și
restul configurabil din Control Panel. Inclusiv existența unui top de un
fel (pe baza unei grupări sau a alteia) să fie tot configurabilă. La
fel, dacă avem modificatori pe rase/clase, ar trebui configurați tot din
Control Panel.

Din punctul meu de vedere, nu ar trebui să apară race sau class în cod
ci doar grup. Anumite acțiuni se vor întâmpla la nivel de grup, conform
configurărilor din Control Panel.

Sună OK ce zic eu?