[wouso-dev] Interfata pentru gestiunea grupurilor (rase, clase, ghilde, echipe etc.)

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Aug 16 14:44:20 EEST 2014

On 15 Aug 2014, at 19:46, Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> wrote:

> Fac o investigație zilele astea pe codul de grupuri/rase și vin cu o
> propunere.

For the record, așa a fost implementat în trecut (acum 2 ani), cu grupuri generice, dar am întâmpinat tot felul de probleme precum:
- era nevoie de un grup proxim (grupa din cadrul unei serii) și de un grup major (seria, CA, CB, CC)
- trebuia făcută cumva diferența între cele două, iar criteriul era: seria are parent=None
- ș.a. legate de afișare în principal, cele trei serii au teme de culoare diferite

De aceea am luat decizia ca seria să devină o clasificare separată (clasa Race) și un jucător să fie obligatoriu într-o rasă și în indiferent câte grupuri.

Nu sunt împotriva revenirii la vechiul design în care un grup este doar o colecție de jucători, dar păstrați în minte că sunt locuri în joc (afișare profil de exemplu, calcul puncte provocare între _rase_ adică între serii) unde se folosește Rasa ca diferențiator.