[wouso-dev] Mod de functionare formule

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Aug 16 09:42:02 EEST 2014

Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> writes:

> Nu, nu e documentat. Ar fi bine să fie. Propun adăugarea unui câmp
> descriere, care să includă printre altele și argumentele de formatare
> care pot fi folosite în acea formulă: (precum {points} sau {gold}).

Ar fi bine așa, cu un câmp de descriere care să clarifice cum poți
folosi acea formulă și unde se aplică, în ce game.

> Legat de papa-bun, de obicei:
> - scriu cod care folosește formula ‘papa-bun’
> - scriu fixture care creează ‘papa-bun’ la instanțierea wouso
> sau
> - adaug de mână in Cpanel->Formulas ‘papa-bun’

Din punctul meu de vedere ar trebui să fie așa:

* Ales un identificator pentru o formulă: fie acesta papa bun.

* Pus o descriere care să clarifice argumentele de formatare și, pe
  lângă asta, în ce game poate fi folosită formula, să zicem în QotD.

* Implementată formula în game-ul aferent (în QotD). Implementarea duce
  și la efecte în momentul în care este activată. Altfel, ea doar există
  ca implementare dar nu produce efecte.

* În momentul instalării jocului există trei posibilități (în Cpanel)
  pentru formulele implementate:
i) Să fie activate implicit, fără a putea fi dezactivate. De exemplu ai
  nevoie de formulă care să îți spună care e punctajul inițial al unui
  jucător sau câte puncte obține pe QotD.
i) Să fie activate implicit, cu posibilitatea de dezactivare.
ii) Să fie dezactivate implicit, cu posibilitatea de activare.

Administratorul formulelor (în Cpanel) poate să:

* Configureze noi formule pentru formule; nu-mi place denumirea de
  "formule" :-)

* Activeze, respectiv dezactiveze formule.

Vi se pare OK ce am zis mai sus?