[wouso-dev] Mod de functionare formule

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sat Aug 16 01:05:09 EEST 2014

On 11 Aug 2014, at 21:18, Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> wrote:

> Salutare.
>
> E documentat undeva modul în care funcționează formulele? Adică dacă eu
> adaug o formulă cu un nume dat (să zicem "papa-bun"), abia apoi fac
> implementarea pentru ea?
>
> Nu ar fi o idee mai bună să fie numele predefinite pentru formule și
> apoi doar să definim formula? Adică să alegem formula cu numele "X", să
> existe descrierea ei și noi doar să configurăm formula matematică
> efectivă. Că altfel nu prea cred că are sens.

Nu, nu e documentat. Ar fi bine să fie. Propun adăugarea unui câmp descriere, care să includă printre altele și argumentele de formatare care pot fi folosite în acea formulă: (precum {points} sau {gold}).

Legat de papa-bun, de obicei:
- scriu cod care folosește formula ‘papa-bun’
- scriu fixture care creează ‘papa-bun’ la instanțierea wouso
sau
- adaug de mână in Cpanel->Formulas ‘papa-bun’