[wouso-dev] Achievements

Laura Vasilescu laura at linux.com
Thu Aug 7 23:16:21 EEST 2014

> Ergo, propunerea mea este:
>
> * Crearea unui modificator (de orice fel) nu presupune alegerea unui
>   grup și atunci, în mod implicit, poate fi dat pe orice persoană a
>   oricărui grup.
>
> * O altă interfață permite adăugarea de constrângeri pe modificator și
>   să spună că doar anumite grupuri îl pot folosi. Și asta permite să fie
>   mai multe, nu unul singur; ca să avem flexibilitate.

Sună bine propunerea din punctul meu de vedere.

Legat de skill-uri, la un moment dat mai exista propunerea de a avea
diverse "puteri" specifice fiecărei rase/clase. Ar avea sens?
Oricum, în contextul acesta ar trebui făcută o evaluare a posibilului
impact. Astfel de skill-uri ar trebui să le dea capabilități diverite,
dar nu neapărat avantaje/dezavantaje.

Laura