[wouso-dev] [wouso-content] WoUSO Meeting#3

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Nov 28 11:06:48 EET 2013

Flavius Anton <fvanton at yahoo.com> writes:
> * RD se ocupă de organizarea unui hackathon pentru bug fixing

Let's get coding. Am creat un formular Doodle pentru WoUSO
hackathon[1]. Să-l completați, vă rugăm, cât mai rapid.

Ce vrem să facem:
* Rezolvat cât mai multe bug-uri, mai ales cele prioritare
** Adăugarea de noi feature-uri nu intră în lista de priorități. Vrem să
rezolvăm bug-uri, neajunsuri, probleme.
* Documentat aspecte care nu sunt documentate.

Side effects:
* Creat o acomodare a câtor mai multor persoane cu codebase-ul WoUSO ca
să avem un punct de pornire pentru dezvoltarea în continuare. Vrem să
facem hackathoane periodice începând cu semestrul 2.
* Să planificăm un viitor hackathon în ianuarie-februarie. Vrem să punem
la punct instanța pentru WoSO.

Desfășurare:
* 09:30-10:30: Clone repository, deploy local, tutorial rapid despre cum
este structurat proiectul etc. (trebuie să fie cineva experimentat)
* 10:30-13:30: Codat și documentat
* 13:30-15:00: Prânz (fac eu cinste)
* 15:00-18:00: Codat și documentat
* 18:00-18:30: Ce am obținut, ce mai e de făcut, task-uri viitoare,
următorul hackathon etc.

Ca să fim prolifici, sunt și niște condiții de participare:
* cunoștințe bune de programare
* cunoștințe minime de Python
* cunoștințe minime de Git
* cunosțințe minime de GitHub (issues, pull requests, wiki)

> * Zamfi, mail pentru Final Quest (e târziu, trebuie să începem)

Z, când îi dăm drumul?

[1] http://doodle.com/sf2sqa3wh2tnix25

Răzvan