[wouso-dev] [wouso-content] WoUSO Meeting#3

Flavius Anton fvanton at yahoo.com
Tue Nov 26 22:17:53 EET 2013

On 11/22/2013 11:23 AM, Marius Coțofană wrote:

> Done. Am trimis pe contul de ROSEdu. Sper sa fie in regula.

Iată și minutele [1] de la întâlnire. Îmi cer scuze pentru întârziere.
Short list cu taskurile de care trebuie să ne ocupăm cât mai curând:

* Flavius/Marius, tutorial pentru deployment WoUSO
* RD se ocupă de organizarea unui hackathon pentru bug fixing
* Zamfi, mail pentru Final Quest (e târziu, trebuie să începem)
* wouso-dev, Grand Challenge?

[1]
https://docs.google.com/document/d/15s2ZzH_Pv9TpEr45gwAWqgRWGsr80hff-k5o4602bAI/edit#

--