[wouso-dev] [WoUSO] Artefacte/Achivement-uri

Mihai Tiriplica tiriplica.mihai at gmail.com
Wed Nov 27 22:29:06 EET 2013

2013/11/27 ROSEdu <marius.coto at rosedu.org>

> On 23 Nov 2013 at 16:43:01, victor ciurel (victor.ciurel at yahoo.com<//victor.ciurel at yahoo.com>)
> wrote:
>
> Salut!
>
> Am incercat sa adaug achievement-urile in WoUSO si nu am reusit. Am
> incercat si pe WoUSO-NEXT si pe WoUSO normal. Am incercat din C Pannel din
> categoria artefacts sa adaug cateva artefacte asa cum le-am vazut setate
> anul trecut(ex: Name: ach-popularity; Title: Elvis; Description: Get
> messages from 5 different persons in 15 mins; Image: uploadat poza de pe
> [...]
Salut,
Nu prea știu ce se întâmplă live dar pot să vă descriu flow-ul normal al
lucrurilor:

Când un eveniment important are loc (un student câștigă provocare) atunci
este
generat un semnal[1]. Acest semnal va fi interceptat de un handler care, in
functie
de numele semnalului, va apela funcția care se ocupă de acordarea
achievemntului
(funcțiile sunt în același fișier).

Lucrurile care ar putea să meargă prost:
- Semnalul nu este trimis (problemă de manager), sau este trimis un semnal
eronat
- Activity handler nu face ok distribuirea
- Verificarile nu mai corespund cu cerințele actuale.

Cel mai bine ar fi să vă uitați în log-uri, dar nu știu sigur ce logăm
(Alex?). Dacă nu
avem nu sistem de logging o să încerc să implementez eu unul la hackathon
(care
sper să fie cât mai curând :D)

[1]
https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/games/challenge/models.py#L622