[wouso-dev] [WoUSO] Artefacte/Achivement-uri

ROSEdu marius.coto at rosedu.org
Wed Nov 27 22:09:36 EET 2013

On 23 Nov 2013 at 16:43:01, victor ciurel (victor.ciurel at yahoo.com) wrote:

Salut!

Am incercat sa adaug achievement-urile in WoUSO si nu am reusit. Am incercat si pe WoUSO-NEXT si pe WoUSO normal. Am incercat din C Pannel din categoria artefacts sa adaug cateva artefacte asa cum le-am vazut setate anul trecut(ex: Name: ach-popularity; Title: Elvis; Description: Get messages from 5 different persons in 15 mins; Image: uploadat poza de pe git; Percents: 100; Group: Default). Pe WoUSO-NEXT se adauga pe WoUSO ma redirecteaza la pagina in care imi spune ca m-am ratacit. Daca incerc sa adaug fara poza pe WoUSO merge. In orice caz, chiar daca le adaug, nu se acorda si nu am putut sa imi dau seama de ce cautand prin cod si prin C Pannel. Daca poate cineva sa ma ajute, ar fi perfect.

De asemnea, pentru achievement-urile care deja s-au intamplat, dar nu s-au acordat pentru ca nu existau la momentul respectiv, exista vreo metoda de a le acorda sau se acorda ele automat cand sunt adaugate.
Ping. Any help ?

Marius.