[wouso-dev] Messages vs Chat

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Sep 17 04:59:52 EEST 2012

2012/9/16 Dan Serban <dserban01 at gmail.com>:
> More information is needed.
>
> Care sunt (tehnic vorbind, la nivel de algoritm / strategie de
> stocare) asemanarile si deosebirile dintre cele doua modalitati de
> comunicare?

Well, la mesaje structura este simplă:
Mesaj:
  - from
  - reply_to
  - content

La chat, avem în plus conceptul de cameră:
ChatMesaj:
  - camera
  - from
  - content

iar camera conține ca participanți pe from și pe to, în cazul
chat-urilor "private".

> Un alt criteriu mai relevant pentru decizie mi s-ar parea intrebarea
> cat de derutat ar fi un first-time-user cand ar observa acest
> comportament dual al aplicatiei.

Dan has a point. De ce să confuzăm studentul cu două interfețe care
fac același lucru: îi permit să trimită text altor utilizatori.

Alex