[wouso-dev] Workshops reimplementat

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Sep 16 11:29:07 EEST 2012

2012/8/22 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> - vă logați pe http://wouso-next.rosedu.org/ folosind contul curs.cs
> - dacă nu sunteți staff, intrați ca alex:alex și vă faceți contul staff.
>
> - intrați în cpanel la http://wouso-next.rosedu.org/cpanel/games/workshop/
> - editați grupa curentă (din slotul orar curent, astfel încât să fiți
> parte din ea)
>
> - din interfața de bază (pe care o văd studenții) jucați workshop -
> http://wouso-next.rosedu.org/g/workshop/ (adică puneți răspunsuri)
>
> - dacă nu există un workshop curent, fie nicio semigrupă nu e în orar
> [...]

Scuze de întârziere. :)

Eu când intru în cpanel nu-știu-ce, mă pune să mă loghez din nou și nu
merge. Nu apare nimic de genul.
Also, care este formatul în care sunt adăugate întrebările? Îmi cer
scuze dacă ai mai zis, dar nu am reținut și nu par să găsesc
nicăieri...
Se pot adăuga la bulk prin upload de fișier? (era ceva asemănător la
quest-uri anul trecut)

Laura