[wouso-dev] Messages vs Chat

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun Sep 16 02:54:20 EEST 2012

2012/9/15 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:
> Buna seara,
>
> In aceasta seara am avut o discutie cu Alex F. pe tema "Messages vs Chat".
> Avand in vedere integrarea clientului de chat la WoUSO, Alex a propus sa
> renuntam la Messages. Ca un inlocuitor al lui Messages, ar fi mesajele
> lasate offline in chat-urile private.
> Astfel am combina static messages cu chat. Motivul principal pentru care
> doreste Alex acest lucru este acela de a nu avea doua bucati de cod, care
> teoretic fac acelasi lucru.
>
> Parerea mea, este aceea ca momentan ar trebui sa ramana ambele
> modalitati de comunicare.
> [...]

Dacă avem o metodă în care să găsim arhiva chaturilor personale am
putea renunța de tot la actualul messaging. Ceva asemnănător au făcut
FB.

Sunt de acord să nu avem cod duplicat pt aceeași funcționalitate, așa
că poate ar fi o idee bună să găsim un mod de a face noul chat să țină
locul *cu adevărat* vechiului messaging.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur