[wouso-dev] Messages vs Chat

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Sun Sep 16 02:34:24 EEST 2012

Buna seara,

In aceasta seara am avut o discutie cu Alex F. pe tema "Messages vs Chat".
Avand in vedere integrarea clientului de chat la WoUSO, Alex a propus sa
renuntam la Messages. Ca un inlocuitor al lui Messages, ar fi mesajele
lasate offline in chat-urile private.
Astfel am combina static messages cu chat. Motivul principal pentru care
doreste Alex acest lucru este acela de a nu avea doua bucati de cod, care
teoretic fac acelasi lucru.

Parerea mea, este aceea ca momentan ar trebui sa ramana ambele
modalitati de comunicare.
Un motiv ar fi acela de rapiditate in gasirea anumitor mesaje, pe care
posibil le poti primi, si solutiona intr-o sesiune viitoare.
Un alt motiv poate fi, punerea unor remind-uri personale.

Poate se pot gasi si alte motive, nu zic ca nu se pot gasi si soluti pentru
acestea.

As dori sa aflu si parerile altora, si de ce nu sa supunem la vot.

Iulian.