[wouso-dev] Arhiva chat-global

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Thu Sep 13 21:53:37 EEST 2012

Momentan am adaugat un datepicker de unde iau data de la care doresc
sa citesc arhiva si un double slider pentru intervalul zilei.
O sa mai adaug un field pentru a seta user-ul la fel ca la messages,
si doua radio buttons pentru a spune daca vreau sa aflu arhiva privata cu
acesta sau ce a scris el pe global chat.

Astfel o sa am o singura pagina, unde pot sa vad ori arhiva globala, ori
arhiva mea privata cu un alt jucator.

Cred ca asa este cel mai ok... Eu aveam plan initial ca la sfarsitul zilei
sa le trimit cate un mesaj cu arhiva din ziua respectiva.

Iulian

În data de 10 septembrie 2012, 15:38, Iulian Stana
<julian.stana at gmail.com>a scris: