[wouso-dev] Spells

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Mon Sep 10 18:10:06 EEST 2012

Salut Taygun,

2012/9/10 Taygun Agiali <taygunagiali at gmail.com>:
>Am și eu căteva întrebări:
> 1) Există deja vrăji implementate sau vrâjile din lista de pe google docs
> trebuie implementate?

Da, sunt cele de anul trecut. Le-am colorat cu verde in spreadsheet.

> 2) Pentru a face statistica vrăjilor cumpărate/folosite/expirate trebuie
> adăugate atribute în modelul spell-lului ?

Nu. Există un model în wouso.core.magic.models numit SpellHistory,
care salvează evenimente de tip: bought, used, cleared, expired.
Trebuie, în principiu să faci count pe ele. Codul ar arăta cam așa
(din memorie, nu e neapărat valid):

spell = Spell.objects.get(pk=1)
times_used = spell.spellhistory_set.filter(type='used').count()

sau:
times_used = SpellHistory.objects.filter(spell=spell, type='used').count()

> 3) Care e diferența dintre un artifact și un spell ?

Asemănarea e că amândouă sunt modifiers, deci pot fi folosite pentru
logică de vrăji, gen: dacă un user are modifier "nu poate provoca", el
nu va provoca; modifierul poate fi un artefact deținut de user, sau o
vrajă activă asupra lui.

Diferența e că sunt obiecte diferite. Un artifact doar îl primești. O
vrajă o cumperi și o aplici pe cineva. Sper ca anul acesta să dăm
artifacte pentru achievements, chiar dacă modifiers pe care le vor
reprezenta, nu vor avea efect de vrăji.

Îți stau la dispoziție pentru alte întrebări. Am pus wouso-dev la cc
pentru informațiile relevante.

Alex

[1] https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ao01Fbm0wOCAdHhXS203ZWxjd3paZjVKd0NvX1NWRGc#gid=1