[wouso-dev] [wouso-content] Calcul gresit pentru provocari

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Nov 26 11:15:37 EET 2012

2012/11/23 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Există un set de unit tests pentru funcția _calculate_points? Sau îmi
> puteți da niște hint-uri legat de ce trebuie să inițializez ca să creez
> un set de unit tests?
>
> Posibil să nu fie o problemă de la funcție ci de la modul cum sunt
> raportate sau stocate în baza de date.
>
> Există un istoric al provocărilor? Adică dacă vreau să verific o
> provocare dintre mine și Laura de acum ceva vreme pot să parcurg
> istoricul și să recalculez punctajul?

Nu există un unittest pentru acea funcție, ar trebui adăugat.

În baza de date salvăm doar rezultatul, deci nu poți reconstrui o
provocare veche.

Dar, pentru provocarea de aici [2], studentul a pus niște screenshots
cu răspunsurile oferite, deci putem reconstrui manual punctajele.

O să încerc să mă ocup de teste zilele ăstea, dacă vrea cineva din
-dev să facă asta, e binevenit. Ar trebui, pentru început, decuplată
_calculate_points de baza de date (modul de stocare a răspunsurilor).

Alex

[2] https://github.com/rosedu/wouso/issues/267