[wouso-dev] [wouso-content] Calcul gresit pentru provocari

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Nov 23 22:33:31 EET 2012

Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> writes:
> Cred că link-ul corect e ăsta [1]. L-au mai dat o dată, dar eu nu m-am
> prins să fie ceva în neregulă în funcția aia. Nu mă prind care e
> problema.
>
> [1] - https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/games/challenge/models.py#L424

Există un set de unit tests pentru funcția _calculate_points? Sau îmi
puteți da niște hint-uri legat de ce trebuie să inițializez ca să creez
un set de unit tests?

Posibil să nu fie o problemă de la funcție ci de la modul cum sunt
raportate sau stocate în baza de date.

Există un istoric al provocărilor? Adică dacă vreau să verific o
provocare dintre mine și Laura de acum ceva vreme pot să parcurg
istoricul și să recalculez punctajul?

Răzvan