[wouso-dev] CDL?

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Thu Jan 19 10:48:02 EET 2012

2012/1/19 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>:

> Eu nu sunt de acord. WoUSO a mai trecut prin CDL și a adus:
> - integrare Facebook (nu a supraviețuit, datorită modificărilor prin
> care a trecut proiectul)
> - Grand Challenge (nu a ieșit)
> - rewrite Django (nu a venit tocmai din partea echipei de la curs, cei
> care abia se familiarizau cu Django)
> - Grand Challenge (deși le-a ieșit, nu e încă merge-uit; dacă se
> învechește, nu știu când va fi parte din codul wouso)

Codul nu a fost merge-uit pt că le-am zis că nu e timp de asta, lumea
fiind ocupată cu final quest. Eu cred că după încă un HackDay vom avea
GC-ul folosibil. Băieții au mai lucrat, am mai vorbit cu ei, dar am
stabilit să așteptăm să se termine sesiunea, întrucât nu mai e nicio
grabă.

Mihnea Dobrescu-Balaur