[wouso-dev] CDL?

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Jan 19 10:42:08 EET 2012

2012/1/18 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Susțin. Este important, după un semestru de succes pentru WoUSO să-l
> re-integrăm în CDL.

Eu nu sunt de acord. WoUSO a mai trecut prin CDL și a adus:
- integrare Facebook (nu a supraviețuit, datorită modificărilor prin
care a trecut proiectul)
- Grand Challenge (nu a ieșit)
- rewrite Django (nu a venit tocmai din partea echipei de la curs, cei
care abia se familiarizau cu Django)
- Grand Challenge (deși le-a ieșit, nu e încă merge-uit; dacă se
învechește, nu știu când va fi parte din codul wouso)

Evenimentul de pe urma căruia wouso a avut de câștigat a fost HackDay,
unde fie s-au făcut lucruri noi (Special Quest) fie s-au reparat
bug-uri (ultimul HackDay, cu oameni de la CDL, real succes).

Din punctul meu de vedere, în momentul de față wouso nu se pretează
pentru proiecte de 8 săptămâni, care adaugă o funcționalitate nouă -
pe care nu se știe dacă o să o folosim/integrăm la final. Ceea ce cred
că este necesar acum ar fi să refactorizăm codul (o curățenie de
primăvară, au fost multe modificări de ultim moment) și să învățăm din
feedbackul studenților și al echipei de content, ce trebuie reparat în
materie de uzabilitate.

Avem probleme de stabilitate: configurația cu apache2 pe 512MB de RAM
a mers foarte prost. Avem și probleme de securitate: suntem
vulnerabili la atacuri bruteforce pentru autentificare, precum și
pentru completarea unui nivel de quest.

Știu că Răzvan organizează o întâlnire cu finaliștii/entuziaștii
WoUSO: strângeți feedback. De asemenea, Laura, Andrada, MM, AJ, cum
ați vrea să îmbunătățim Cpanel? Vorbiți acum, sau răbdați la toamnă,
când n-o să vă fie ușor să folosiți.