[wouso-dev] WoUSO Grand Challenge

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Mon Dec 24 00:07:32 EET 2012

2012/12/24 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:
> Am lucrat zilele astea un pic la Grand Challenge. Nu pot sa spun ca
> sunt multumit pe deplic dar este un start.
>
> Am facut ca intr-o sesiune sa nu se porneasca mai multe GrandChallenge-uri
> dar nu le pot salva(la un restart de server acestea dispar).  As vrea sa
> stiu cum
> pot sa salvez eficient variabilele care tin de acesta.

Despre ce e vorba? Ar trebui să poți face un model pt o „instanță” de
GC pe care să îl salvezi în baza de date. Iar dacă nu vrei să reții
tot, ți-am spus, poți folosi NewHistory pentru rezultatele meciurilor
jucate și reconstruiești de acolo (nu cred că e foarte intens
calculul?).

(Am scos-o pe Diana de la Cc în mailul ăsta deoarece sunt chestii
tehnice care nu o privesc și nu are rost să o aglomerăm :) )
--
Mihnea Dobrescu-Balaur