[wouso-dev] WoUSO Grand Challenge

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Mon Dec 24 00:02:48 EET 2012

Am lucrat zilele astea un pic la Grand Challenge. Nu pot sa spun ca
sunt multumit pe deplic dar este un start.

Am facut ca intr-o sesiune sa nu se porneasca mai multe GrandChallenge-uri
dar nu le pot salva(la un restart de server acestea dispar).  As vrea sa
stiu cum
pot sa salvez eficient variabilele care tin de acesta.

Un al doilea lucru pe care l-am realizat a fost acela de a da posibilitatea
unui
utilizator de a vedea progresul jocului, mai exact etapa curenta, la fel ca
in cpanel.
Ceea ce  doresc sa fac aici este sa dau posibilitatea jucatorilor sa isi
aleaga etapa
de Grand Challenge pe care doreste sa o vizioneze. Si sa dau pun un link
care
sa arate piramidal tot jocul.

In legatura cu jocul in sine, meciurile sunt inca niste Challenge-uri.
Acestea care trebui
sa nu mai ia sau sa mai dea puncte. Daca ramanem pe aceasta varianta am
putea sa modificam codul din Challenge, astfel  incat sa nu modifice scorul
jucatorilor,
eu unul as opta la aceasta varianta pentru a nu crea redundanta in cod.
Chestia este
ca nu prea as vrea sa stric jocul adaugand noi modele in Challenge, daca ar
putea
cineva sa se ocupe de aceasta parte ar fi super, am termina mai repede.

Multumesc,
Iulian

În data de 23 decembrie 2012, 11:43, Diana Mincu
<diana.p.mincu at gmail.com>a scris: