[wouso-dev] Para los mexicanos del futuro

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Thu Aug 23 23:45:00 EEST 2012

Salut,

In urma apelului de pe facebook, v-ați manifestat interesul de a
deveni mexicani! Foarte bine, nu știți ce vă așteaptă :P

V-am dat fiecăruia un mail cu informații despre repo și cam ce trebuie
pentru a pune pe picioare. Când ceva nu merge, mail pe această
listă[1].

Propun ca în următoarele două trei zile să ne adunăm pe IRC și să avem
o discuție. Bifați disponibilitatea voastră aici:[2].

Mi-ar plăcea să aducem lucruri noi și funcționale. Există dintotdeauna
o separație între echipele wouso: cea de content (artistică/literară)
și cea de development (cu picioarele  pe pămănt). Vreau să le arătăm
că suntem mai buni decât ei :) și că avem idei și știm să le punem în
practică.

Alex

[1] dacă nu v-ați abonat încă,
http://lists.rosedu.org/listinfo/wouso-dev, nu digest.
[2] nume și data/ora sau comentariu la: http://www.doodle.com/bbkqf2aercx5zxt7

PS: nu contează prea mult experiența anterioară, atât timp cât rupeți
boabă de python și aveți răbdare să parcurgeți puțin codul existent;
django e destul de pythonic.
PS2: recompensele vor fi pe măsură, experiență și recunoaștere ;)