[wouso-dev] Chat spells

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Thu Aug 23 23:11:32 EEST 2012

momentan avem trei tipuri de spell-uri
sau
tpriui menatomn de teri sel-lurpi aevm

Cel prin care ii modificam mesajele user-ului(ordinea cuvintelor si
continutul acestora).
Unul care blocheaza pagina de chat(chat-ul global)
Si unul prin care blochez chat-global + chat-privat.

Daca credeti ca ar mai trebui si alte spell-uri spuneti.

Iulian

În data de 23 august 2012, 04:47, Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> a
scris: