[wouso-dev] user.is_authenticated and JavaScript Problems

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sun Aug 5 12:54:30 EEST 2012

> [1] Este pagina principala de chat, unde se afla chat-ul global
> [2] Aici am divul de PrivateChatBoxes din site_base despre care vorbeam
> [3] Aici populez div-ul de PrivateChatBoxes
> [4] Si asta e fork-ul in care lucrez

Codul nefiind structurat cu un framework MVC (e.g. Backbone.JS), m-a
cam apucat durerea de cap incercand sa extrag / deduc intentia din
spatele codului.
Dar data fiind bruma pe care am reusit s-o deduc, si date fiind
simptomele problemei, flerul mie-mi spune ca e o problema de variable
scoping.
Banuiesc ca esti familiarizat cu problema pe care o are JavaScript-ul,
si anume ca everything is lexically-scoped, cu exceptia lui "this",
care este dynamically-scoped.
Incearca sa troubleshoot-ezi problema din unghiul asta, vezi daca iti
poate fi de ajutor acest hint.
Eu cam cu atat te pot ajuta.