[wouso-dev] [wouso-content] Propunere legata de provocari

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Nov 27 00:01:33 EET 2011


2011/11/26 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> On Fri, 2011-11-18 at 22:08 +0200, Laura Vasilescu wrote:
>> Errm... eu deja am cam uitat de toate restricțiile astea. Nu sunt
>> sigură, dar să nu dăm prea mari dureri de cap cu înțelegerea regulilor
>> jocului...
>
> OK. Let's do it.
>
> Alex, vreau să implementezi următoarele feature-uri: obținere punctaj
> challenge-uri funcție de punctaj și limitare sumă de challenge-uri.
>
> ---
> Prioritară este obținerea punctajului pe challenge-uri funcție de
> punctajul participanților. Adică similar cu faptul că într-un RPG iei
> mai multe puncte de experiență dacă distrugi un monstru puternic, la fel
> să fie și în joc.
>
> În particular, regula de obținere a punctelor în caz de câștig să fie:
>
> 30 + min((30 + N), (30+N)* Y/X)
>
> N - bonusul din sistem (10 pentru aceeași grupă, 20 pentru aceeași
> serie, 30 pentru serii diferite)
> X - punctajul adversarului
> Y - punctajul tău
>
> Dacă, spre exemplu, adversarul are 400 de puncte iar tu ai 4000, vei
> obține doar 30 + 8 puncte (maxim). Adică e rentabil să te pui la punct
> cu unul de-o seamă cu tine.
>
> Am adăugat issue aici[1]. E urgent acest issue, pentru că vrem să
> ameliorăm farming-ul.
> ---
>
> ---
> Nu mai limităm challenge-urile de la forma actuală (oricâte primite, una
> singură dată) în număr challenge-uri primite + număr challenge-uri date
> = C, unde C este o constantă. Putem să punem, pe moment, constanta 5 și
> vedem pe urmă cum merge.
>
> Nu implementați/activați acest feature până când nu a rulat puțin
> feature-ul anterior. Există o dependență.
>
> Am adăugat issue aici[2].
> ---
>
> [1] https://projects.rosedu.org/issues/449
> [2] https://projects.rosedu.org/issues/450

Also,  nu putem să anulăm (gen remiză) provocările în care unul dintre
jucători pierde cu 0 puncte?

-- 
Laura


More information about the wouso-dev mailing list