[wouso-dev] [wouso-content] Propunere legata de provocari

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Nov 26 20:17:56 EET 2011

On Fri, 2011-11-18 at 22:08 +0200, Laura Vasilescu wrote:
> Errm... eu deja am cam uitat de toate restricțiile astea. Nu sunt
> sigură, dar să nu dăm prea mari dureri de cap cu înțelegerea regulilor
> jocului...

OK. Let's do it.

Alex, vreau să implementezi următoarele feature-uri: obținere punctaj
challenge-uri funcție de punctaj și limitare sumă de challenge-uri.

---
Prioritară este obținerea punctajului pe challenge-uri funcție de
punctajul participanților. Adică similar cu faptul că într-un RPG iei
mai multe puncte de experiență dacă distrugi un monstru puternic, la fel
să fie și în joc.

În particular, regula de obținere a punctelor în caz de câștig să fie:

30 + min((30 + N), (30+N)* Y/X)

N - bonusul din sistem (10 pentru aceeași grupă, 20 pentru aceeași
serie, 30 pentru serii diferite)
X - punctajul adversarului
Y - punctajul tău

Dacă, spre exemplu, adversarul are 400 de puncte iar tu ai 4000, vei
obține doar 30 + 8 puncte (maxim). Adică e rentabil să te pui la punct
cu unul de-o seamă cu tine.

Am adăugat issue aici[1]. E urgent acest issue, pentru că vrem să
ameliorăm farming-ul.
---

---
Nu mai limităm challenge-urile de la forma actuală (oricâte primite, una
singură dată) în număr challenge-uri primite + număr challenge-uri date
= C, unde C este o constantă. Putem să punem, pe moment, constanta 5 și
vedem pe urmă cum merge.

Nu implementați/activați acest feature până când nu a rulat puțin
feature-ul anterior. Există o dependență.

Am adăugat issue aici[2].
---

[1] https://projects.rosedu.org/issues/449
[2] https://projects.rosedu.org/issues/450