[wouso-dev] Despre proiect

marius Dragus mdragus at gmail.com
Wed Apr 21 21:17:29 EEST 2010

Am intampinat urmatoarele probleme:
Am modificat django-facebookconnect/../templates ca sa se modifice
templateul ala cu create new wouso account si a mers. Dar nu este bine ca
modificam ceva extern git-ului(desi eu din cate am vazut orice are
facebook-connect asta e extern gitului ca atunci cand rulezi python setup.py
install el copiaza templateurile modificate in /usr/libs).Problema incepe
aici...am sters facebook-connect ca sa incep de la inceput sa lucrez fara
modificarile anterioare si am luat de pe net pachetul de
django-facebookconnect(nu merge pachetul de la alex... imi zice ca
dependintele nu sunt satisfacute). l-am instalat si cand dau runserver din
nou se comporta altfel wouso local. Nu mai apare deloc pagina aia cu 3
optiuni(sa creezi cont nou, sa legi cont de facebook sau mergi doar cu
facebook). pur si simplu cere sa introduc contul de facebook....Wierd shit.