[wouso-dev] Despre facebook.

Mircea-Ştefan Ghideu shtephan10 at gmail.com
Sat Apr 17 22:32:11 EEST 2010

On Sat, 17 Apr 2010 20:39:17 +0300
marius Dragus <mdragus at gmail.com> wrote:

> Am cateva probleme :
> 1) nu merge sa dau git push, imi zice ca totul e up to date desi eu am
> modificat diverse chestii.

Nu merge cu push. trebuie să dai:
	1. git add . (marchează toate fişierele modificate în repoul
	local pentru a fi adăugate)
	2. git commit -m "mesajul tău"

> 2) nu merge la git sa ma pun pe branchul cu facebook fiindca nu
> exista. Daca il creez si ii dau merge cu master nu pare sa mai vrea
> sa faca nimic

Mie îmi merge... Mai încearcă, poate nu ai scris corect.

3) ca sa modific templateul ala de la facebook/settings
> a trebuit sa modific un template din
> django-facebookconnect/facebookconnect si sa dau setup.py

Cred că trebuie să copiezi fişierul template din django-facebookconnect
în templates/django-facebookconnect/facebookconnect şi modifici acolo.
E ca la admin. Vrei să ai tu propriul tău template, creezi în
template-uri un folder admin şi acolo îţi aranjezi pagina cum vrei.

Sper să-ţi fi fost de ajutor.

Mircea