[wouso-dev] Invite your friends feature

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Fri Apr 9 08:47:34 EEST 2010

Pe 08.04.2010 19:49, Mircea-Ştefan Ghideu a scris:
> On Thu, 8 Apr 2010 19:27:09 +0300
> Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> wrote:
>
> Salut,

> Eu încercasem deja în clasa UserProfile să adaug un câmp many2many
> recursiv(self) dar atunci când vroiam să creez tabele în baza de date,
> django nu le făcea. De aici am adăugat un obiect separat Friendship şi
> am încercat să îl sincronizez cu obiectul User şi UserProfile aşa cum se
> făcea în funcţia user_post_save.

> Defapt un utilizator care s-a logat pe wouso cu un cont Facebook are
> deja profil asociat. Acesta vrea să-şi invite prietenii. Unii
> [...]

Aaa, deci lista de prieteni se referă la „prieteni locali - wouso”, nu
la prietenii de pe Facebook?

Cred că dacă legăturile se fac folosind User, se pot folosi aceste
relații de prietenie și în afara Facebook, ceea ce e ok după părerea
mea. Cred că e în regulă abordarea.

Sergiu, Vlad, puteți arunca o privire?