[wouso-dev] Invite your friends feature

Mircea-Ştefan Ghideu shtephan10 at gmail.com
Thu Apr 8 19:49:46 EEST 2010

On Thu, 8 Apr 2010 19:27:09 +0300
Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> wrote:

Salut,

> M-am uitat pe cod și am văzut că în mare ai făcut ceea ce eu sugerasem
> mai devreme.

Eu încercasem deja în clasa UserProfile să adaug un câmp many2many
recursiv(self) dar atunci când vroiam să creez tabele în baza de date,
django nu le făcea. De aici am adăugat un obiect separat Friendship şi
am încercat să îl sincronizez cu obiectul User şi UserProfile aşa cum se
făcea în funcţia user_post_save.

> Dacă înțeleg problema bine, cred că modificare carea trebuie făcută
> este (în modelul Friendship) să faci ForeignKey-ul null-able și să
> adaugi un câmp fb_id (astfel încât să poți păstra relația many2many
> către self, unii 'self' neavând un user_profile asociat).
>
> Te rog spune-mi dacă am înțeles corect.

Defapt un utilizator care s-a logat pe wouso cu un cont Facebook are
deja profil asociat. Acesta vrea să-şi invite prietenii. Unii
dintre ei accepta invitaţia, şi prin asta deja li se asociaza un
profil. Acum utilizatorul vrea să-i adauge ca prieteni în lista lui de
prieteni. Lista asta este defapt obiectul Friendship şi nu ştiu daca ce
am făcut până acum e chiar corect, şi ca gândire dar şi ca declarare.

Mulţumesc,
Mircea