[wouso-dev] solutii wouso var. 3

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Mon Jul 13 18:00:00 EEST 2009

2009/7/13 Alexandra Sava <alexandrasava18 at gmail.com>:
> Alexandra

> I'm the best of the best, the top of the top, la creme de la creme, ce
> nu a vazut si nu va vedea Parisul de la facerea lumii pana in ziua
> apocalipsei ... I'm a little mm :-P.

Am uitat sa precizez ca eu detin adevarul absolut si incontestabil, ce
spun si fac este litera de lege si este luat drept etalon pentru
intregul univers :>.

Gata cu subiectul asta ca am spamat destul. Se vede ca lumea este in
vacanta  pentru ca nimeni nu ma cearta, sau probabil vor sa imi
testeze mie limitele bunului simt ;)).

Alexandra