[wouso-dev] solutii wouso var. 3

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Mon Jul 13 17:48:47 EEST 2009

Alexandra

2009/7/13 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>

> Crezi că dacă eşti la Calculatoare eşti mai bună decât unii de la cibernetică or whatever? :P

I'm the best of the best, the top of the top, la creme de la creme, ce
nu a vazut si nu va vedea Parisul de la facerea lumii pana in ziua
apocalipsei ... I'm a little mm :-P.

> WoUSO e un proiect dedicat studenţilor din facultate. Posibilitatea creării conturilor aşa cum tu poţi să îţi faci pe facebook sau hai-cinci este total exclusă.

En garde! Flame on ! Nu sunt de acord ! Let's fight si cine castiga
are dreptate :-)).

> Crearea de aliasuri însă la prima logare ar fi o metodă bună, zic eu. :)

Ce zici tu nu e bine. Ce zic eu e bine, avand in vedere statutul pe
care il detin :> :-P.

Alexandra