[wouso-dev] solutii wouso var. 3

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Jul 13 17:13:15 EEST 2009

2009/7/13 Alexandra Sava <alexandrasava18 at gmail.com>

>  Vai, dar cum, Tibi? Iti este teama ca cei de la ASE  vor iesi
> inaintea noastra? Aceasta este o jignire profunda adusa celor de la CS
> :-P.
> Trust me, niciun student de la Cibernetica (or whatever) nu se va
> inscrie intr-un joc ca WOUSO, si chiar daca o vor face (sa zic vreo 10
> ... maxim), se vor lasa imediat pe gubas pentru ca nu vor face fata
> (la Cibernetica se studiaza mult mai putin ca la noi).

Crezi că dacă eşti la Calculatoare eşti mai bună decât unii de la
cibernetică or whatever? :P
WoUSO e un proiect dedicat studenţilor din facultate. Posibilitatea creării
conturilor aşa cum tu poţi să îţi faci pe facebook sau hai-cinci este total
exclusă.
Crearea de aliasuri însă la prima logare ar fi o metodă bună, zic eu. :)

--
Laura.