[wouso-dev] solutii wouso var. 3

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Mon Jul 13 13:02:32 EEST 2009

Pe 13 iulie 2009, 10:37, Tibi Turbureanu<tiberiuturbureanu at gmail.com> a scris:

> Dar nu poți exclude posibilitatea asta. Și cei de la Cibernetică
> studiază GNU/Linux. Vestea despre WoUSO se poate duce prin prieteni
> ;-)

 Vai, dar cum, Tibi? Iti este teama ca cei de la ASE  vor iesi
inaintea noastra? Aceasta este o jignire profunda adusa celor de la CS
:-P.
Trust me, niciun student de la Cibernetica (or whatever) nu se va
inscrie intr-un joc ca WOUSO, si chiar daca o vor face (sa zic vreo 10
... maxim), se vor lasa imediat pe gubas pentru ca nu vor face fata
(la Cibernetica se studiaza mult mai putin ca la noi).

> Apoi, e mai bine să se folosească o singură bază de date pentru
> informațiile despre utilizator, să nu fie nevoit să le introducă pe
> aceleași în două sisteme din aceeași instituție.

Nu stiu ce sa zic. Chestiile astea conteaza mai putin deoarece oricum
vor fi discutate si se va alege solutia cea mai buna. Eu mi-am
exprimat  o simpla parere. Ideea este alta: sa se incerce anonimizarea
cat mai mult a concurentilor  pentru combate copiatul/furatul/etc
(modul in care o vom face, va fi discutat ulterior). Nu este nici pe
departe o solutie infailibila, insa este mai mult decat nimic.

Alexandra