[wouso-dev] crud

Matei Chiperi mateichiperi at yahoo.com
Tue Aug 4 11:17:11 EEST 2009

Salut,
Eu sunt in Bucuresti si m-am apucat sa lucrez la partea de crud. Deocamdata am rezolvat problema cu filtrarea intrebarilor (se filtreaza normal, nu doar pe pagina curenta). Ca pas urmator, as vrea sa fac modificarea multipla a saptamanii si eventual sa mai schimb niste functii. Mi se pare ciudat ceva: atunci cand adaugi o intrebare noua, ea deja se creeaza in baza de date, chiar daca tu nu o completezi cu nimic. O sa incerc sa modific si asta.
Inca nu am pus nimic pe svn, dar o sa o fac in scurt timp.
Si mai am o nelamurire legata de baza de date. De ce sunt doua tabele diferite ptr intrebari? Nu era mai simplu sa fie un singur tabel cu un camp in plus, care definea tipul intrebarii? (la fel si cu raspunsurile).

Matei.