[wouso-dev] Formula provocari

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Nov 2 23:15:15 EET 2008

Am discutat cu Alex şi ne gândeam că formula de provocări e relativ
dezechilibrată acum. Acum arată aşă:

În caz de non-egalitate, învinsul pierde cele 3 puncte puse la bătaie.
Câştigătorul va primi un număr de puncte raportat la nivelul său şi
nivelul oponentului. Fie d diferenţa dintre nivelul câştigătorului şi
nivelul învinsului (d = nivel_câştigător - nivel_învins):

    * d <= 1, câştigătorul primeşte 5 puncte
    * d > 1, căştigătorul primeşte 5 - (d - 1) * 0.5
    * exemplu: nivel câştigător 5, nivel învins 6 - 5 puncte; nivel
câştigător 4, nivel învins 3 - 5 puncte; nivel câştigător 6, nivel
învins 2 - 3 - 4 * 0.5 = 3 puncte

Noua formula ar arata asa:
    * d > 1, căştigătorul primeşte 5 - (d - 1) * 1

Aşa se promoveaza mai mult provocarea persoanelor de acelasi nivel.
Cum plaja de puncte per nivel e destul de mare eu zic că e ok.

Mai e posibilitatea eliminării limitei de 5 puncte în care invingi pe
cineva de nivel mai mare.

Aşteptam sugestii, idei.
Sergiu