[wouso-dev] World of USO v2 audit

Dragos Comaneci drcomaneci at gmail.com
Wed Jul 9 13:52:40 EEST 2008

În data de 9 iulie 2008 12:34, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>
a scris:

> Sugestii AlexB:
>
> * nu sunt sigur ca acordarea unei bucati din nota pentru activitatea in
> cadrul WoUSO este benefica. Este posibil ca unii studenti sa copieze sau
> sa faca alte giumbuslucuri doar pentru a iesi in fata desi nu acolo este
> locul lor.
> * ce intelegi prin sistem de provocari in timp real - sunt de acord sa
> existe, dar cum se vor implementa?
> * schimbarea mai deasa a intrebarilor este conditionata de existenta
> unui pool mare de intrebari (care nu e asa de simplu de realizat; will
> work on that though)
> [...]

Harta nu e asa greu de realizat, luam o imagine cu Terra si punem niste
logo-uri pe deasupra la continente sau la tari, dupa care folosim un
imagemap ca sa adaugam zone cu link-uri.

Alianta:
   - logo
   - descriere
   - membrii
   - trading de artefacte
   - question practice arena (provocari intre membrii aliantei care nu
influenteaza scorul, intrebari puse de membrii aliantei - din care putem sa
alegem si noi pentru a imbunatati baza de date cu intrebari)

Cat despre limitarea numarului de provocari acceptate: sa zicem ca in final
cei care au jucat si nu sunt pe locuri fruntase se decid sa ajute un coleg
de-al lor sa castige ruland foarte multe provocari cu el si pierzand
intentionat.

--
Dragos Comaneci
Student Facultatea de Automatica si Calculatoare UPB