[wouso-dev] World of USO v2 audit

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jul 9 12:34:22 EEST 2008

On Wed, 2008-07-09 at 00:00 +0300, Alex Eftimie wrote:
> Salut,
>
> Pentru că voi doi sunteți persoanele autorizate să-și dea cu părerea
> despre viitorul WoUSO, vă rog să aruncați o privire peste propunerile
> de îmbunătățire/modificare a jocului[1], în cadrul RSoC 2008. Puteți
> modifica wiki-ul, puteți comenta/critica/șterge/adăuga.
>
> Noi ne vom întălni mâine să discutăm cum și ce vom lucra.

Sugestii AlexB:

* nu sunt sigur ca acordarea unei bucati din nota pentru activitatea in
cadrul WoUSO este benefica. Este posibil ca unii studenti sa copieze sau
sa faca alte giumbuslucuri doar pentru a iesi in fata desi nu acolo este
locul lor.
* ce intelegi prin sistem de provocari in timp real - sunt de acord sa
existe, dar cum se vor implementa?
* schimbarea mai deasa a intrebarilor este conditionata de existenta
unui pool mare de intrebari (care nu e asa de simplu de realizat; will
work on that though)
* de acord cu depunctarea pentru refuzuri multe; nu sunt de acord cu ce
spune Razvan cu lipsa 3 saptamani; cine e tot timpul pe metereze
castiga; daca ai plecat la razboi, ti se fura nevasta - s-a intamplat,
se intampla si nu vad de ce nu s-ar intampla si la WoUSO :-)
* de acord cu existenta a 3 qotd
* super marpha ideea cu wildcard-ul :)
* aia cu sala e utopica in acest moment; necesita resurse temporale,
umane si fizice de care nu dispunem; poate la urmatoarea versiune de
wouso

Sugestii Dragos:

* de acord cu impartirea mai riguroasa
* harta aia e super OK; dar cat de usor e de realizat?
* tre discutat si cu Andrei Buhaiu despre chestia cu artefactele; nu
stiu ce utilitate le putem gasi pe moment, dar cred ca Andrei poate
scorni niste idei bune
* hmmm ... nu stiu ce sa zic la faza cu aliantele; cred ca va complica
jocul; si ce ar insemna o astfel de alianta?
* nu vad de ce ar trebui sa existe restrictii la acceptare; daca esti
genul pe care toata lumea il uraste, il provoaca si castiga ... well ...
congrats & thumb up!
* mi se pare OK sugestia cu vacation-mode
* pare ceva mai fezabila propunerea ta cu WoUSO Grand Challenge; nu-mi
dau seama de resursele necesare dar imi pare o idee buna si, personal,
as fi nespus de incantat sa asist la o astfel de Ultimate Thingy

Catre RR:
* care e faza cu spam-ul de 3 ori pe zi?

Razvan