[wouso-dev] Întâlnire WoUSO

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Aug 29 11:55:43 EEST 2008

2008/8/13 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:
> Salut,
>
> Pentru că nu prea ne-am întalnit vara asta aş vrea să stabilim o
> întalnire în care să discutăm ce vom face în perioada imediat
> următoare.
>
> De aceea o să vă rog să spuneţi când sunteţi în Bucureşti şi sunteţi
> disponibili astfel încât să ne vedem.
>
> Eu sunt în principiu disponibil tot timpul dar s-ar putea să fie unele
> restricţii în weekend.
>
> Aştept veşti şi de la voi.
> Sergiu.

Salut,

Vroiam să vă reamintesc că întâlnirea rămâne stabilită deocamdată
pentru JOI 4 Septembrie. Mai trebuie discutată ora, propun cândva în
jurul orei 19:00 astfel încât să poată veni cei care au lucru în
timpul zilei dar să nu fie nici prea târziu.

Sper ca vor vedea şi Dragoş şi Alex B. mesajul şi că vor veni şi ei.

Sergiu