[wouso-dev] Disponibilitate lucru

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Sun Aug 17 20:17:56 EEST 2008

Salutare tuturor,

Pentru că se apropie perioada restanţelor aş vrea şi eu orientativ să
ştiu când o să aveţi timp pentru lucru la proiect pentru că mai sunt
foarte multe lucruri de făcut şi vreau să mă asigur că o să teminăm
până când începe facultatea.

Anda deja mi-a spus că o să lucreze spre sfârşitul perioadei dar vreau
să ştiu şi din partea celorlalţi o perioada _sigură_ în care o să
puteţi dedica câteva zile, o săptămână sau cât e nevoie ca să teminăm
ce avem de făcut. O să mai discutăm şi când o să ne întâlnim dar vreau
să ştiu de dinainte dacă se poate.

Ce ziceţi?
Sergiu.