[wouso-dev] Despre nivelurile jocului

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Aug 19 09:15:58 EEST 2008

On Mon, Aug 18, 2008 at 11:26 PM, Vlad Dumitrescu <vlad at dumitrescu.ro> wrote:
> Salut,
>
> Am o nelămurire referitoare la codul actual și pentru că sunt multe locuri
> unde ar trebui schimbat vă rog să mă corectați dacă îmi scapă ceva.
>
> În funcția getStatus din class_quest.php [1], „maxlevel" e caracteristică a
> Quest-ului, iar „levelname" și „levelno" sunt caracteristici ale userului.
>
> Propun următoarele modificări:
>    - assign direct pentru „maxlevel" în class_pages.php, având în vedere că
> e condiționat doar de o constantă;

Nu sunt de acord: as vrea sa "curatam" class_pages de astfel de
assign-uri (sunt acolo tot felul de hack-uri, pentru 'weekstart' de
exemplu). Avand in vedere ca `maxlevel' este o constanta globala (care
se gaseste in defines), poate ar fi mai bine sa punem toate aceste
constante intr-un array si pe acela sa-l assign-am o singura data, in
class_pages.

>    - mutat funcția getStatus în class_uquser.php și schimbat numele în
> getGameLevel (aici trebuie schimbate multe apeluri).

E ok, desi getStatus statea in Class Quest deoarece avea legatura cu
celelalte metode pe care le apela ca sa obtina acest status (nume,
valoare).

> De asemenea, pentru a soft-coda numele de niveluri [2] am procedat astfel:
>    - getGameLevel (getStatus deocamdată) face tot (nu mai există
> getRealLevel, getLevelName și computeLimits);

Nu stiu cat de bine este sa le pui pe toate la un loc. Au fost facute
metode separate tocmai pentru ca aveau logica diferita si astfel codul
era mai usor de citit.

>    - numele, limitele și icon-urile (în curând) sunt setate folosind 3
> constante în defines.php (ex:
> define('GAME_LEVELS_NAMES','Servant,Apprentice,Acolyte');).

Daca nu gresesc, poti face si: define ('GAME_LEVEL_NAMES', array
('Servant', 'Apprentice'....)).

Spor!

--
Alex Eftimie