[wouso-dev] Despre nivelurile jocului

Vlad Dumitrescu vlad at dumitrescu.ro
Mon Aug 18 23:26:49 EEST 2008

Salut,

Am o nelămurire referitoare la codul actual și pentru că sunt multe locuri
unde ar trebui schimbat vă rog să mă corectați dacă îmi scapă ceva.

În funcția getStatus din class_quest.php [1], „maxlevel” e caracteristică a
Quest-ului, iar „levelname” și „levelno” sunt caracteristici ale userului.

Propun următoarele modificări:
    - assign direct pentru „maxlevel” în class_pages.php, având în vedere că
e condiționat doar de o constantă;
    - mutat funcția getStatus în class_uquser.php și schimbat numele în
getGameLevel (aici trebuie schimbate multe apeluri).

De asemenea, pentru a soft-coda numele de niveluri [2] am procedat astfel:
    - getGameLevel (getStatus deocamdată) face tot (nu mai există
getRealLevel, getLevelName și computeLimits);
    - numele, limitele și icon-urile (în curând) sunt setate folosind 3
constante în defines.php (ex:
define('GAME_LEVELS_NAMES','Servant,Apprentice,Acolyte');).

Vlad

[1]
http://dev.rosedu.org/trac/wouso/browser/uso-quest/classes/class_quest.php#L261
[2] http://dev.rosedu.org/trac/wouso/ticket/66