[uq-translate] Exemplu complet fisier intrare UqTranslate

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Sat Sep 15 23:39:02 EEST 2007

> Intrebarea mea se refera la modul in care intrebare
> apare efectiv pe
> site. Deocamdata acolo spune "No question for this
> week" sau ceva in
> genul asta.

Eu nu am scris mesaje in engleza.(si mai ales cu
"week" ca doar e vorba de qotd). Poate la challenge e
mesajul asta.

> ziua
>
> OK. O sa incerc sa pun la punct un mod in care sa nu
> alteram foarte
> puternic configuratia ta. Propunerea mea ar fi asta:
> - eu precizez in lista de intrebari capitolul care
> va fi corelat cu
> saptamana in care apare intrebarea
> - in momentul in care se introduce o intrebare
> pentru un capitol se
> incrementeaza data asociata acelei intrebari;
> [...]

Deci daca am inteles eu bine, in tabel va exista un
camp week care specifica in ce saptamana apare
intrebarea, si inca unul care ia valori de la 1 la 7
care seminfica ziua din saptamna. E corect ?

Vali.