[uq-translate] Exemplu complet fiºier intrare UqTranslate

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Sat Sep 15 22:41:35 EEST 2007

--- Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>

http://www.rosedu.org/dev/uso-quest/wiki/ExempluComplet

> [...]
> (mulþumiri Bogdan Doinea). O sã vorbesc cu Bogdan sã
> urmãreascã formatul
> de exemplu de mai sus ºi apoi sã le introducem în
> baza de date.
>
> Vali, am o întrebare: Cum se poate face alegerea
> unei întrebãri tip
> QotD. Am observat cã e nevoie de o datã pe care
> formatul actual de
> intrare în uq-translate nu îl oferã. Propunerea mea
> iniþialã este sã se
> aleagã aleator o întrebare din cele 7 asociate unui
> anumit capitol,
> presupunând o asociere 1 la 1 între un capitol ºi o
Daca vrei ca intrebarea sa fie aleasa cum zici tu
trebuie sa mai existe un camp in tabel care sa
marcheze daca intrebarea a fost aleasa sau nu (pentru
a nu alege aceasi intrebare de mai multe ori) si un
camp pentru saptamna.

Qotd functioneaza exact cum scrie pe wiki.
Cauta in baza de date intrebarea care are ca data ziua
curenta. Daca nu exista intrebare cu aceasta data,
afiseaza "Nu exista intrebare pentru astazi".

> Altã idee: nu ºtiu exact cum funcþioneazã interfaþa
> ta de uqtranslate.

Interfata PHP de uqtranslate functioneaza cu exemplul
de intrebari pus de tine pe wiki.
Numarul din fata intrebarii este considerat inclus in
textul intrebarii.
Pentru a stoca un anumit text exact cum e scris
trebuie sa fie cuprins intre tagul <verbatim>. Textul
care incepe cu spatiu alb este copiat ignorand acele
spatii.(numai cu <verbatim> nu este ignorat).
Alte taguri sunt copiate ca si cum ar fi parte din
text.
Aici daca se doreste ceva sa mearga altfel se poate
modifica foarte repede.
@question si @chapter pot fi in orice ordine.
Data este generata in functie de chapter.
Chapter-ul reprezinta saptamana. In acea saptamana se
ia prima zi si se insereaza prima intrebare, dupa
aceea a doua zi si tot asa pana cand va afisa
"Saptamana x e plina" si nu mai accepta intrebari in
acea saptamna.
Data de inceput este definita in config.php
(QOTD_START_DATE). De fiecare data cand inserezi
intrebari, in functie de aceasta data se afla data
primei zi din saptamana x(nr. capitolului).Deci daca
modifici aceasta data dupa ce ai inserat o parte din
intrebari, intrebarile inserate dupa accea sunt
decalate cu diferenta dintre noua data si cea
precedenta.

> Ai putea sã faci o interfaþã PHP simplã care sã
> permitã uploadul unui
> fiºier ºi apelarea în spate a executabilului
> uq-translate al lui vlad?
> Pentru executarea lui trebuie rulata comanda
> ./uq-translate
> fisier_intrebari.

Sigur, pot face si acest lucru.

> Rãzvan