[uq-translate] Format Intrebare uq-translate

Vali Valentin vali_shooter at yahoo.com
Thu Sep 6 23:07:23 EEST 2007

Salut,

am schimbat putin uqtranslate.php

Atasez un fisier in care se gasesc cateva cazuri de
intrebari pe care le-am considerat eu corecte si
altele care nu sunt. As vrea sa va uitati prin el si
sa incercati sa-l incarcati cu uqtranslate sa vedeti
cum merge. Daca mai gasiti cazuri pe care eu le-am
omis si nu le suporta implementarea, va rog sa ma
anuntati ca sa o remediez.

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/