[uq-translate] Format întrebare uq-translate

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Sep 1 16:50:47 EEST 2007

Razvan Deaconescu wrote:
> (much snipped)
> Alte observaţii ar ţine de limitele impuse pentru diverşii parametri.
> Sugerez existenţa unui fişier de configurare în care să impunem
> diversele limite pentru asigurarea corectitudinii fişierului:
>
> numărul maxim de întrebări
> numărul minim/maxim de răspunsuri
> numărul minim/maxim de răspunsuri corecte
> numărul minim/maxim al unui capitol
> tipurile posibile de întrebări (tag-ul question).

Deci până la urmă rămâne fişierul ăsta de configurare? Că observ că ai
revenit asupra lui mai târziu. Gândurile mele despre asta:

* numărul maxim de întrebări: de ce l-am limita? E greu de estimat câte
vor fi într-un an şi baza de date se descurcă cu mai multe decât s-ar
putea concepe: de ordinul 1e18 dacă îmi aduc bine aminte. Cât despre
memorie, în implementarea nouă (pe care sper să o termin, deşi încă nu
am început-o), o să scriu câte o întrebare în baza de date, so no more
large arrays.

* OK, credeam că o să am mai multe gânduri, dar se pare că nu. Oricum,
numărul de răspunsuri corecte va fi probabil diferenţiat funcţie de
tipul întrebării. Dar asta e de discutat la sintaxa fişierului de
configurare, dacă ne hotărâm să facem unul.

Cât despre formatul în sine al întrebării, acum că am înţeles cât de cât
cu ce se mănâncă flex, pare în regulă. Câteva întrebări totuşi:

* s-a renunţat definitiv la tag-ul (opţional) de explicaţie de după un
răspuns? Nu ai pomenit nimic de el şi mă gândesc dacă ai uitat sau
renunţăm la el.

* capitolul este un număr întreg?

Cam atât; I'm off to learn flex :-)

Vlad

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.