[uq-dbdesign] Probleme la script-ul de creare tabele

Sergiu sergiu.iordache at gmail.com
Sat Aug 11 13:50:49 EEST 2007

Mea culpa.

Banuiai bine, am pus ceva prost... Initial cand am pus campurile alea
varchar am uitat ca tre sa pun si dimenisunea. Dupa aia cand le-am pus
pe anaconda pe baza de date de test, am vazut ca lipseste ceva. Am
reparat in script dar aparent am uitat sa dau si commit(sau nu stiu ce
s-a intamplat) :| Oricum am reparat acum si in svn.

Prin urmare la tine e bine, scuze ca te/v-am zapacit.