[uq-dbdesign] Probleme la script-ul de creare tabele

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Sat Aug 11 13:32:28 EEST 2007

Salut,

din seria `La mine nu merge :(', va prezint urmatoarele:

Am incercat sa creez local o baza de date folosind phpMyAdmin si
fisierul BuildUqDb.sql. Tot dadea erori ciudate (ciudate pentru mine, ca
nu stiu nimic despre baze de SQL) la tabelul `utilizatori'. In cele din
urma, am creat tabelul manual si am vazut ca e o problema la campurile
de tip VARCHAR: trebuie specificata o lungime maxima pentru astfel de
campuri. Pentru ca banuiesc ca nu ati pus in Subversion un script care
nu functioneaza, ma gandeam ca ma poate ilumina cineva in legatura cu
diferenta asta: probabil pe sistemul original a functionat si fara o
limita, dar pe mine se supara groaznic daca nu ii pun un maxim intre
paranteze.

Iata si detaliile semnificative (sper):

vlad at newguy ~ $ mysql --version
mysql  Ver 14.12 Distrib 5.0.42, for pc-linux-gnu (i686) using readline 5.2
vlad at newguy ~ $ php --version
PHP 5.2.2-pl1-gentoo (cli) (built: Aug 10 2007 12:30:11)
Copyright (c) 1997-2007 The PHP Group
Zend Engine v2.2.0, Copyright (c) 1998-2007 Zend Technologies

newguy ~ # apache2 -v
Server version: Apache/2.0.58
Server built:   Aug  9 2007 23:56:29

Sper sa nu fie ceva chiar atat de evident.

Vlad

PS: Incerc sa imi temperez ignoranta. Bare with me please :-)

--
Number one reason to date an engineer:
The world does revolve around us; we pick the coordinate system.